6.12.09

Akhirnya!

Setelah seminggu menunggu dengan penuh sabar, akhirnya CPU ni keluar juga dari ICU... Masuk ni dah 2 kali masuk ICU..
Aku rasa lemas juga sebab tak dapat nak update blog ni... Asyik tumpang komputer orang je..

Hmmm.... Setelah difikir-fikirkan aku rasa nak tukar je layout blog Malaysian Sight.. Mulanya aku tengok template ni menarik, tapi lepas aku cuba, tak banyak info yang dapat kau masukkan. Kesal juga sebab, di sebalik gambar tu banyak kisah yang boleh dikongsi bersama... Kadang-kadang telahan & tafsiran orang terhadap sesuatu gambar berbeza... bimbang maksud & niat aku tak sampai... So, tutup untuk sementara waktu kay??? Harap bersabar... Lepas ni bila dah menarik, sama-samalah kita follow memollow ye..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Visit the Sponsor

My Links Exchange

|
|LinkShare  Referral  Prg | Personal blogs | Carta Top Blog Ukhwah.com | | Direktori Blogger Malaysia | Himpunan Blog Warga Malaysia | BlogMalaysia.com | ButtonGenerator.com |

Pengikut

Ke Atas