28.3.10

Pakej Adsense Berkesan!

Rakan-rakan, tak lama lagi saya & partner akan lancarkan satu pakej melipatgandakan pendapatan wang dari Adsense anda.

Tetapi sebelum itu, ingin saya ingatkan bahawa Blogger (host Blogspot) tidak lagi akan support 'ftp files' untuk monetize adsense dalam blog berbayar dan pakej ini juga hanya sesuai untuk blog Wordpress (BERBAYAR).

Oleh itu, anda perlulah mendaftar domain dan hosting anda dahulu untuk mendapatkan pakej Super ini. Cadangan saya:

  1. Domain -
  2. GoDaddy.com - World's No.1 Domain Name Registrar
  3. Hosting -
Domain dan hosting yang saya cadangkan ini merupakan yang sangat murah dan mampu bagi kita miliki. Ini perlu kalau anda betul-betul nak melipatgandakan wang/pendapatan adsense anda.!.

Nantikan kemunculan PAKEJ yang HEBAT nanti... More info.. sila ke blog berbayar saya

http://www.rahsiabesaradsense.biz/

Semoga kita sama-sama berjaya!


Wassalam,

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Visit the Sponsor

My Links Exchange

|
|LinkShare  Referral  Prg | Personal blogs | Carta Top Blog Ukhwah.com | | Direktori Blogger Malaysia | Himpunan Blog Warga Malaysia | BlogMalaysia.com | ButtonGenerator.com |

Pengikut

Ke Atas