14.3.10

Al-Quran 15 dalam satu

QURAN SYAMIL 15 IN 1


Baru-baru ini saya merayap-rayap di alam siber dan terjumpa satu produk yang menakjubkan ini... Al-Quran 15 dalam satu. Sebenarnya saya baru saja membeli senaskah Al-Quran terjemahan perkata yang dijual RM100+ dalam 2 minggu lepas. Pada saya apa yang dilakukan itu sudah cukup hebat kerana mengandungi terjemahan per kata, terjemahan dan asbabun nuzul sekali...

Tapi kini ada yang lebih hebat lagi kerana boleh mengupas pelbagai aspek yang berkaitan cuma saya belum membelinya... "tapi berazam untuk membelinya dalam masa terdekat".

Produk yang bagus ini terutama sekali yang berkaitan dengan panduan hidup kita, saya rasa tidak rugi kita membelinya.

Harga promosi RM230 untuk 100 83 27 lagi
sebelum dinaikkan RM300
 
1. Al-Qur'an Terjemah Per Kata
2. Penterjemahaan Bahagian Agama
3. Tajwid Menggunakan Sistem Quantum Reading Qur'an
4. Panduan Hukum Tajwid
5. VCD Tutorial Sistem Quantum Reading Qur'an
6. Tafsir Al-Muyassar
7. Asbabunnuzul
8. Doa-doa dalam Al-Qur'an
9. Mukjizat Al-Qur'an
10. Indeks Al-Qur'an
11. Atlas Al-Qur'an
12. Kisah Para Nabi dalam Al-Qur'an
13. Zikir Al-Ma'surat
14. Intisari Ayat
15. Links to Related Articles


Klik SINI untuk maklumat lanjut..atau klik pada imej di bawah





Wassalam,

Related Posts with Thumbnails

Visit the Sponsor

My Links Exchange

|
|LinkShare  Referral  Prg | Personal blogs | Carta Top Blog Ukhwah.com | | Direktori Blogger Malaysia | Himpunan Blog Warga Malaysia | BlogMalaysia.com | ButtonGenerator.com |

Pengikut

Ke Atas