17.12.09

KPLI-KDC Pengajian Cina/Sains

Hari ini hari terakhir saya di IPTHO mengajar KPLI-KDC.. Semalam berlalu dengan lancarnya. Pelajar bagus, masing-masing memberikan tumpuan penuh dengan kuliah yang saya sampaikan.

Hari ini, sebelah pagi, kuliah lagi... tapi menjelang jam 11.30 pagi saya agihkan kerja untuk presentation petang nanti..



Kelihatan pelajar-pelajar sedang aktif berbincang dalam kumpulan.
Masing-masing kena present petang ni...






Sambil-sambil itu saya sempat juga buka blog ni. Nak tunggu mereka siap, lama juga ni..


Ada juga yang sempat posing pada kamera tu!
Enjoy juga mengajar kelas ini..









Ini meja pensyarah...
(macam pernah nampak??)


Lepas ini saya akan masukkan lagi entry sebelah petang, ketika mereka present..

4 comments:

Tanpa Nama berkata...

Hello friend,
It's good to be back here reading your interesting blog. Let's keep in touch.

ahmad humairi berkata...

tahniah,
semuanya berjalan lancar...
tahniah jugak pasukan bola malaysia,
menang 1 - 0...

santalia berkata...

Salam. Nampaknya boleh buka kampus cawangan IPTHO di SMKSM. Apa yang penting claim IPTHO untuk bulan November dah masuk. Tunggu claim bulan Disember ada 13 jam lagi.

Cikgu Norza berkata...

Wah! Hebat sdr santalia kita... Saya kalau dapat 10 jam senulan pun dah kira ok... he he..

Related Posts with Thumbnails

Visit the Sponsor

My Links Exchange

|
|LinkShare  Referral  Prg | Personal blogs | Carta Top Blog Ukhwah.com | | Direktori Blogger Malaysia | Himpunan Blog Warga Malaysia | BlogMalaysia.com | ButtonGenerator.com |

Pengikut

Ke Atas