25.2.10

Dah Kering Idea?

Kadang-kadang kita terlalu sibuk untuk tulis blog,
Kadang-kadang kita tak tahu nak pilih apakah isu yang nak dimuatkan dalam blog,
Kadang-kadang kita kekeringan idea untuk dimuatkan dalam blog...

Baru-baru ini saya terjumpa satu iklan dalam e-mail, yang menariknya saya tak berminat pun pada mulanya nak buka iklan itu, tapi saya buka juga kerana tertarik dengan tajuknya "Daily Niche Ideas" (DNI).

Pelik! Saya biasa dengar tentang perlunya kita buat kajian niche untuk memastikan blog kita bermutu dan selalu dikunjungi pembaca.. Saya pun tak tahu lah sejauh mana dakwaan itu benar, kerana banyak juga blog yang saya kunjungi, isinya entah apa-apa... (termasuklah blog CikguNorza ni) sebab alasan penulisnya ialah hanya untuk ekspresi peribadi sahaja... dan kunjungan tak kurang hebat juga!

Bagi orang yang mengiklankan DNI ni, katanya kita tak perlu susah-susah nak buat kajian niche sebab semuanya telah mereka lakukan untuk kita... Setiap minggu mereka akan cadangkan artikel yang perlu di muatkan dalam blog setiap hari.. Isnin sampai Ahad tu! Pakej ini diberikan FREE pulak tu... Lapas tu, kalau nak monetize, biasalah guna adsense. Yang paling best pulak, boleh jadi AFFILIATE kalau ada orang beli pakej berbayar mereka!

Nak cerita banyak pun tak guna, klik saja pada gambar di bawah intuk info lanjut..

Related Posts with Thumbnails

Visit the Sponsor

My Links Exchange

|
|LinkShare  Referral  Prg | Personal blogs | Carta Top Blog Ukhwah.com | | Direktori Blogger Malaysia | Himpunan Blog Warga Malaysia | BlogMalaysia.com | ButtonGenerator.com |

Pengikut

Ke Atas